Fotograafjes
SDC Username: MADEBYFOTOGRAAFJES
About Fotograafjes
Hi leukerds 💋 Wij zijn Melanie & Martijn van Fotograafjes. Wij maken spannende, sensuele en erotische shoots voor singles en koppels 🔥 Geen stijve poses of ongemakkelijke toestanden. Gewoon een relaxte sfeer waarin jullie jezelf kunnen zijn en samen mooie, sexy beelden maken 😏 Tijdens de shoot draait alles om jullie chemistry. Die blikken, het lachen tussendoor, de spanning die langzaam opbouwt… dát zijn vaak de foto’s die uiteindelijk het leukst worden 💋 En ervaring? Echt niet nodig 😅 Bijna iedereen zegt vooraf: > “Wij zijn totaal niet fotogeniek.” Tot ze de foto’s terugzien 😈 We beginnen daarom altijd rustig. Even kletsen, drankje erbij en ontspannen inkomen 🔥 Geen haast en niks moet. Of jullie nu gaan voor subtiel verleidelijk, spannende lingeriebeelden of een stapje verder 😏 Alles gebeurt op jullie tempo en binnen jullie grenzen 💋 ✨ Onze Experiences 📸 SDC Boudoir/Dudoir Experience (studioshoot) 📸 Stijlvolle en sexy beelden in lingerie of verleidelijk outfitwerk 🔥 📸 SDC Sexy Experience (studioshoot) 📸 Meer spanning, meer chemistry en een mix van lingerie, naakt en intieme beelden 😈 📸 SDC Erotica Experience (locatieshoot) 📸 Voor koppels die echt all the way willen gaan 🔥 📸 Eventshoots & locatie-opdrachten 📸 Discreet aanwezig op clubs, privéfeestjes, hotels of andere locaties 💋 ✨ Geen ervaring nodig ✨ Volledige discretie ✨ Niets online zonder toestemming ✨ Relaxte en veilige sfeer ✨ Singles & koppels welkom Veel mensen boeken uiteindelijk niet alleen voor de foto’s… Maar ook gewoon voor de ervaring samen ❤️ Dus… lijkt het jullie leuk om jezelf eens op een andere manier terug te zien? 😏 Stuur gerust vrijblijvend een berichtje of WhatsAppje 💋 Liefs, Melanie & Martijn Onze shoots draaien volledig om professionele fotografie, discretie en vertrouwen. Vanuit onze kant is er nooit sprake van seksueel contact of grensoverschrijdend gedrag. Respect en veiligheid staan altijd voorop ✨
Reviews
Real SDC member reviews for Fotograafjes
Helemaal blij
Melanie en Martin, Wat zijn wij blij dat wij voor jullie hebben gekozen, het was een enorm leuke en fijne ervaring! Vanaf het eerste moment werden we heel gastvrij ontvangen en direct op ons gemak gesteld. Jullie namen tijdens de shoot echt de tijd, luisterden goed naar onze wensen en gaven waardevol advies zonder dat het geforceerd voelde. De sfeer was ontspannen en oprecht geïnteresseerd, waardoor de shoot heel natuurlijk verliep. Wat daarnaast echt opviel, is jullie vakmanschap en de manier waarop jullie als duo samenwerken. Jullie voelen elkaar feilloos aan, vullen elkaar aan waar nodig en weten precies wanneer je moet sturen of juist loslaten. Dat samenspel gaf veel vertrouwen en zorgde ervoor dat alles soepel en professioneel verliep. En dan het eindresultaat…..wauw. We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten, maar dit is echt mooier dan we hadden durven hopen. Dank voor jullie professionaliteit én persoonlijkheid. Absoluut een aanrader!
Super mooie foto's
Fotoshoot bij Madebyfotograafjes gedaan. Wat een fijne, vriendelijke mensen en wat een prettige setting voor het maken van de foto's. Ondanks dat het toch spannend is, voel je jezelf snel op je gemak. Heel professioneel. Wij zijn super blij met onze foto's! Een aanrader!
Bijzonder duoshoot
Na eerst een shoot alleen gedaan te hebben teruggekomen met mijn vriendin En wat was het weer een leuke ervaring! Gelachen gekletst en een prachtig resultaat ❤️ Wie weet durven jullie het nog eens met ons aan Bedankt voor de geweldige ervaring weer ☺️
Fotoshoots
Al 3 geweldige shoots gehad. Jullie zijn geweldige mensen en een hele goede fotograag! Jullie stelde ons elke keer weer gerust en elke keer op nieuw was het resultaat perfect. Bedankt alast ☺️
Helemaal blij
Melanie en Martin, Wat zijn wij blij dat wij voor jullie hebben gekozen, het was een enorm leuke en fijne ervaring! Vanaf het eerste moment werden we heel gastvrij ontvangen en direct op ons gemak gesteld. Jullie namen tijdens de shoot echt de tijd, luisterden goed naar onze wensen en gaven waardevol advies zonder dat het geforceerd voelde. De sfeer was ontspannen en oprecht geïnteresseerd, waardoor de shoot heel natuurlijk verliep. Wat daarnaast echt opviel, is jullie vakmanschap en de manier waarop jullie als duo samenwerken. Jullie voelen elkaar feilloos aan, vullen elkaar aan waar nodig en weten precies wanneer je moet sturen of juist loslaten. Dat samenspel gaf veel vertrouwen en zorgde ervoor dat alles soepel en professioneel verliep. En dan het eindresultaat…..wauw. We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten, maar dit is echt mooier dan we hadden durven hopen. Dank voor jullie professionaliteit én persoonlijkheid. Absoluut een aanrader!
Super mooie foto's
Fotoshoot bij Madebyfotograafjes gedaan. Wat een fijne, vriendelijke mensen en wat een prettige setting voor het maken van de foto's. Ondanks dat het toch spannend is, voel je jezelf snel op je gemak. Heel professioneel. Wij zijn super blij met onze foto's! Een aanrader!
Bijzonder duoshoot
Na eerst een shoot alleen gedaan te hebben teruggekomen met mijn vriendin En wat was het weer een leuke ervaring! Gelachen gekletst en een prachtig resultaat ❤️ Wie weet durven jullie het nog eens met ons aan Bedankt voor de geweldige ervaring weer ☺️
Fotoshoots
Al 3 geweldige shoots gehad. Jullie zijn geweldige mensen en een hele goede fotograag! Jullie stelde ons elke keer weer gerust en elke keer op nieuw was het resultaat perfect. Bedankt alast ☺️